150è Ranxo de Ponts

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez; la diputada Estefania Rufach i el diputat Fermí Masot, participarà en el tradicional Ranxo de Ponts que tindrà lloc a la plaça Planell i que celebra el seu 150è aniversari. L’acte comptarà, entre d’altres, amb la participació de l’alcalde de Ponts, Josep Tàpies, i l’assistència del les diputades Rosa Perelló, Elis Colell; Roslaia Carnicé i Núria Palau, i els diputats Marc Solanes, Celestí Vilà, Jaume Ars, Manel Solé, Joan Gilart i Antoni Carré. Posteriorment (14.30 hores), es desplaçaran a la Gualter, a la Baronia de Rialb, on degustaran el Ranxo, acompanyant l’alcalde de la Baronia, Antonio Reig, i el director general d'Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Joan Gòdia. Per la tarda (17.30 hores), assistiran al berenar de germanor amb motiu de la matança del porc d’Artesa de Segre, acompanyats de l’alcalde, Francesc Puigpinós.

Descarregar esdeveniment