150è Ranxo de Ponts
El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez; la diputada Estefania Rufach i el diputat Fermí Masot, participarà en el tradicional Ranxo de Ponts que tindrà lloc a la plaça Planell i que celebra el seu 150è aniversari. L’acte comptarà, entre d’altres, amb la participació de l’alcalde de Ponts, Josep Tàpies, i l’assistència del les diputades Rosa Perelló, Elis Colell; Roslaia Carnicé i Núria Palau, i els diputats Marc Solanes, Celestí Vilà, Jaume Ars, Manel Solé, Joan Gilart i Antoni Carré. Posteriorment (14.30 hores), es desplaçaran a la Gualter, a la Baronia de Rialb, on degustaran el Ranxo, acompanyant l’alcalde de la Baronia, Antonio Reig, i el director general d'Empreses Agroalimentàries, Qualitat i Gastronomia del Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, Joan Gòdia. Per la tarda (17.30 hores), assistiran al berenar de germanor amb motiu de la matança del porc d’Artesa de Segre, acompanyats de l’alcalde, Francesc Puigpinós.