14è XupXup Solidari

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, participarà en el sopar del 14è XupXup  Solidari que organitzen les entitats gastronòmiques de Lleida en favor d’Arrels Sant Ignasi.   Talarn estarà acompanyat del vicepresident Agustí Jiménez, les diputades Estefania Rufach i Cristina Morón i del diputat Fermí Masot.   El sopar és a càrrec dels socis dels Amics del Bacallà, El Cauet del Segrià, GastroBacus, Lo Tall i la Fecoll, i alumnat i professorat de l'Escola d'Hoteleria i Turisme de Lleida

Descarregar esdeveniment