12a Caminada ‘En Marxa contra el càncer’
La vicepresidenta de la Diputació, Sandra Castro, participarà en el tall de cinta d’inici de la 12a Caminada ‘En Marxa contra el càncer’, que organitzen l’Associació Contra el Càncer de Lleida i Tour Universo Mujer, i que començarà a la plaça Sant Joan de Lleida. Paral·lelament, s’organitzen, a la mateixa plaça Sant Joan, activitats a l’aire lliure i una gran marató de fitness.