11è ‘Posa't la Gorra’
El vicepresident de la Diputació, Agustí Jiménez, acompanyat de la diputada d’Igualtat i Cooperació Internacional, Sandra Marco, i del diputat Fermí Masot, participarà en els actes de celebració de l’onzena edició del ‘Posa’t la Gorra’, que tindrà lloc a la Seu Vella de Lleida, sota l’organització de l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC). L’acte comptarà amb la presència, entre d’altres, de la presidenta d’AFANOC, Maite Montañés; l’alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa; la delegada territorial del Govern a Lleida, Montse Bergés; el subdelegat del Govern espanyol a Lleida, José Crespín, i el president del Consell Comarcal del Segrià, David Masot.