Presentació de la 14a Copa Internacional Pirineus de piragüisme eslàlom i kayak cross de la Seu d’Urgell

11.00 hores.- Presentació de la 14a Copa Internacional Pirineus de piragüisme eslàlom i kayak cross de la Seu d’Urgell. Sala de premsa. Palau de la Diputació El diputat de Salut Pública i Esports, Òscar Martínez; l’alcalde de la Seu d’Urgell, Joan Barrera; el vicepresident i secretari de la Federació Catalana de Piragüisme, José Antonio Hernández; la representant territorial de l’Esport a Lleida, Lourdes Ravetllat, i la gerent del Parc del Segre, Meritxell Rodríguez, participaran en la roda de premsa de presentació de la 14a Copa Pirineus de piragüisme eslàlom i kayak cross, que se celebrarà al Parc Olímpic de la Seu d’Urgell els dies 9 i 10 de març La presentació tindrà lloc a la sala de premsa de la Diputació de Lleida. (El servei de premsa enviarà informació d’aquest acte)

Descarregar esdeveniment