[RoyalSlider Error] No post attachments found.

La Diputació de Lleida us ofereix la possibilitat d’estar puntualment informats a través de les xarxes socials. Actualment  estem presents a  FacebookTwitter,  Instagram i You Tube. Per accedir a tota la informació publicada a les xarxes socials i molt més, només heu de clicar aquests enllaços i, si us animeu, seguiu-nos!

ACCIONS PROMOCIONALS A LES XARXES SOCIALS MEDIA

#PoblesDeLleida

La campanya consisteix en la promoció i la divulgació visual de cada un dels 231 municipis de la comarca aportant imatges i informació addicional, per tal que els seguidors dels diferents comptes de les xarxes socials esbrinin de quin municipi es tracta i en coneguin dades rellevants o interessants.

COM PARTICIPAR

La participació es fa mitjançant la plataforma Twitter, Facebook i Instagram.
Cal etiquetar les fotografies amb  el hashtag #PoblesDeLleida  i #MunicipisTerritoriiTu.
Cal acceptar les bases de participació: Bases de participació (PDF)