27 de febrer de 2017
Ranxo d’Organyà
  • Hora: 14:00
  • Lloc: Organyà

El diputat Antoni Navinés assistirà al Ranxo d’Organyà.

Lleida, 27 de febrer de 2017

Presentació de la revista anual i del nou portal web de la Casa d’Andalusia de Lleida en el marc de les XXXVI Jornades Culturals
  • Hora: 19:30
  • Lloc: Sala d'Actes de la Diputació de Lleida

El diputat Paco Cerdà participarà a la presentació de la revista anual i del nou portal web de la Casa d’Andalusia de Lleida en el marc de les XXXVI Jornades Culturals.

Lleida, 27 de febrer de 2017

25 de febrer de 2017
Dinar Popular de Carnestoltes de Miralcamp
  • Hora: 14:00
  • Lloc: Miralcamp

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà al dinar Popular de Carnestoltes de Miralcamp.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 25 de febrer de 2017

Entrega del premi “Al Comportamant del Robot”. Jornada First Lego League
  • Hora: 13:30
  • Lloc: Auditori de l’Edifici Transfronterer de Cappont de la Universitat de Lleida.

El diputat Paco Cerdà assistirà a l’entrega del premi “Al Comportamant del Robot” en el marc de la Jornada First Lego League.

Lleida, 25 de febrer de 2017

24 de febrer de 2017
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, es reunirà amb representants del món local:
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Despatx del President
  • 11.00 hores.- Alcalde de la Vansa i Fórnols, Pep Camps
  • 11.30 hores.- Alcaldessa d’Alàs i Cerc, Carmen Ribó

Lleida, 24 de febrer de 2017

Roda de premsa de presentació dels ajuts europeus FEDER concedits a la Diputació de Lleida per dos projectes al territori
  • Hora: 12:30
  • Lloc: Sala Polivalent de la Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, i la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, presentaran en roda de premsa els ajuts que el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER) ha atorgat a la Diputació de Lleida per al desenvolupament de dos projectes al territori.

Aquests projectes s’emmarquen en la darrera convocatòria dels eixos 4 i 6 del fons FEDER 2014-2020. Un d’ells és Forest4local i articula un sistema de gestió forestal dels boscos per afavorir el pas cap a una economia baixa en carboni, a través de les energies netes com ara la biomassa. El segon, Ponent actiu, està vinculat a l’objectiu compartit de conservar i promoure el patrimoni natural i cultural.

A l’acte assistiran els presidents dels consells comarcals de les zones d’influència d’aquestes actuacions.

Acte de lliurament del 19è Premi de Poesia Maria Mercè Marçal
  • Hora: 21:00
  • Lloc: Restaurant Resquitx de Golmés

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà l’acte de lliurament del 19è Premi de Poesia Maria Mercè Marçal.

Acte de benvinguda al 12è Seminari d’actualització Jurídica CSITAL Lleida
  • Hora: 09:00
  • Lloc: Sala d’Actes de la Diputació de Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, donarà la benvinguda als assistents al 12è Seminari d’actualització Jurídica CSITAL Lleida.

22 de febrer de 2017
El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, es reunirà amb:
  • Hora: 10:00
  • Lloc: Despatx del president

10.00 hores.- Directora general de la Fundació Barça, Sra. Maria Vallés.
11.00 hores.- Directora general de Política Lingüística, Sra. Ester Franquesa.
12.00 hores.- Sra. Lídia Pujol, cantant.

21 de febrer de 2017
Roda de premsa de presentació de la 4a Volta al pantà d’Utxesa
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

L’acte comptarà amb la participació de la vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida i alcaldessa d’Aitona, Rosa Pujol; de l’alcalde de Sarroca de Lleida, Jaume Revés; de l’alcalde de Torres de Segre, Josep Ramon Branzuela; del Sr. Joan Segura Torres, cap de la Representació Territorial de l’Esport a Lleida del Consell Català de l’Esport, i del Sr. Xavi de la Fuente, tècnic de l’empresa Xavi Thai.

1 de 56112345...102030...»