19 de gener de 2017
Inauguració de l’exposició “Granados, de París a Goya”.
  • Hora: 19:00
  • Lloc: Museu de Lleida

La directora de l’IEI, Montserrat Macià, participarà a l’acte d’inauguració de l’exposició “Granados, de París a Goya”, que restarà oberta a la sala d’exposicions temporals del Museu de Lleida fins el 30 d’abril.

Signatura del conveni per a l’impuls dels esports d’hivern en la població infantil de les comarques de muntanya de Lleida
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Sala de premsa de la Diputació de Lleida

El Sr. Antoni Fo, Assessor de Relacions amb Entitats i Associacions de la Diputació de Lleida, i el president del Consell Català de l’Esport, Gerard M. Figueras, signaran el conveni de col·laboració entre la Secretaria General de l’Esport i la Diputació de Lleida per a l’impuls dels esports d’hivern en la població infantil de les comarques de muntanya de Lleida.

A través d’aquest conveni la corporació lleidatana finança part de la despesa del transport per desplaçar l’alumnat de les comarques de muntanya a les pistes d’esquí on es desenvolupa el Programa Esport Blanc Escolar.

Entrevista a Lleida TV
  • Hora: 21:30
  • Lloc: Lleida

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, serà entrevistat al programa ‘Lleida al dia’ que dirigeix Santi Roig, per repassar els temes d’actualitat de les comarques de Lleida.

Roda de premsa de presentació de l’exposició “Granados, de París a Goya
  • Hora: 11:30
  • Lloc: Museu de Lleida

El Museu de Lleida acollirà la roda de premsa de presentació de l’exposició “Granados, de París a Goya”, que restarà oberta a la sala d’exposicions temporals del Museu de Lleida fins el 30 d’abril. La roda de premsa comptarà amb la participació de la vicepresidenta de l’IEI, Rosa Pujol. Aquesta exposició forma part de la sèrie d’activitats que s’organitzen durant el 2017 en commemoració del 150 aniversari del naixement del músic i compositor lleidatà, Enric Granados.

18 de gener de 2017
Participació a Fitur 2017 a Madrid
  • Hora: 09:00
  • Lloc: IFEMA

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, assistirà a la jornada d’inauguració de Fitur, acompanyat pel vicepresident de la Diputació i del Patronat de Turisme, Gerard Sabarich, i del director del Patronat, Juli Alegre.

La Diputació de Lleida participa del 18 al 22 de gener a la 37a edició de la Fira Internacional de Turisme (Fitur) 2017, de Madrid, per tal de donar a conèixer l’oferta de turisme que proposa la demarcació de Lleida, a més de la seva capacitat internacionalitzadora.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació d’aquest acte)

Lleida, 18 de gener de 2017

17 de gener de 2017
Roda de premsa de presentació de la 2a Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola
  • Hora: 12:00
  • Lloc: Sala de Premsa de la Diputació de Lleida

La Sala de Premsa de la Diputació de Lleida acollirà la presentació de la 2a Cursa de Sant Blai del Palau d’Anglesola, que se celebrarà el 29 de gener de 2017.

L’acte comptarà amb la participació del president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé; de l’alcaldessa del Palau d’Anglesola, Montserrat Meseguer, i del regidor d’esports, Joan B. Pou.

Celebració de la Diada de Sant Antoni Abat a Balaguer
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Església de Sant Josep (dels Pares Escolapis) de Balaguer

El diputat Eloi Bergós assistirà als actes celebrats amb motiu de la Diada de Sant Antoni Abat a Balaguer.

Missa en honor a Sant Antoni Abat
  • Hora: 11:00
  • Lloc: Església de la Puríssima Sang de Lleida

El diputat Paco Cerdà assistirà a la missa en honor a Sant Antoni Abat, que se celebrarà a l’Església de la Puríssima Sang de Lleida.

Lleida, 17 de gener de 2017

Inauguració de la jornada “La gestió del risc d’inundacions a Catalunya”
  • Hora: 09:30
  • Lloc: Palau de Congressos La Llotja de Lleida

El diputat Enric Mir participarà a la inauguració de la jornada “La gestió del risc d’inundacions a Catalunya”.

15 de gener de 2017
Inauguració del nou consultori mèdic del Palau d’Anglesola
  • Hora: 13:00
  • Lloc: Palau d’Anglesola

El president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé, presidirà la inauguració del nou consultori mèdic local del Palau d’Anglesola, que ha estat finançat per la corporació lleidatana.

Reñé serà rebut a l’Ajuntament del Palau d’Anglesola per l’alcaldessa del municipi, Montse Messeguer; el president del Consell Comarcal del Pla d’Urgell, Josep Huguet, i el gerent de la regió sanitària de Lleida, Alt Pirineu i Aran, Jordi Cortada.

Després de signar al Llibre d’Honor, es traslladaran fins al nou consultori mèdic on es faran els parlaments i la tradicional descoberta de placa commemorativa.

Posteriorment, faran una visita de les instal·lacions del nou consultori mèdic.

Lleida, 15 de gener de 2017

1 de 55212345...102030...»