Dilluns, 15 de març de 2010
Els ajuntaments de la Segarra van estar informats dels beneficis de les polítiques de gènere i igualtat d’oportunitats, a través del Consell d’alcaldes que va tenir lloc al juny del 2009. Els punts tractats varen ser entre altres, les fases d’un pla, mesures que hi tenen cabuda, compromisos previs, responsabilitat social, normativa, etc.
A hores d’ara, dos ajuntaments de la comarca han iniciat el procés per elaborar el seu propi pla d’igualtat. L ’Ajuntament de Guissona i la Paeria de Cervera.
Des del Consell Comarcal, mitjançant l’agent d’igualtat se’ls ha donat suport en el procés de la diagnosi en què es troben, com en l’elaboració dels seus propis protocols de prevenció d’assetjament.
A més, l’Ajuntament de Guissona ja compta amb un espai dins la seva pròpia pàgina web i tríptics informatius per fer-ne la difusió.
El Consell mostra amb aquestes actuacions la voluntat de donar serveis als municipis de la comarca i fer extensible les polítiques d’igualtat.
Aquesta activitat s'emmarca dins de l'aposta decidida de la Diputació de Lleida, per desenvolupar a tot el nostre territori la Igualtat d’oportunitats
Diputació de Lleida© Diputació de Lleida - Accessibilitat - Contacte