Dilluns, 22 de març de 2010
El Consell Comarcal col·labora amb “Contes de gènere” a l’aniversari de la Biblioteca del Pont de Suert
Aquesta activitat s'emmarca dins de l'aposta decidida de la Diputació de Lleida, per desenvolupar a tot el nostre territori la Igualtat d’oportunitats
El Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça, a través de l’agent local d’igualtat va col·laborar en l’aniversari de la biblioteca del Pont de Suert que es va tenir lloc el passat dilluns dia 22.
Per tal de celebrar l’efemèride, el Consell Comarcal finançarà l’espectacle de Xavi Demelo “Contes de Gènere”, un espectacle infantil que vol treballar, a través de l’explicació de contes la diferència entre sexes per tal de prevenir desigualtats lligades al gènere.
Aquest espectacle va dirigit als nens i nenes a partir dels 6 anys.
L’Agent Local d’Igualtat, és una figura que el Consell Comarcal va incorporar l’any passat i que té com objectiu promoure que es facin programes i es creïn estructures en l'àmbit comarcal per fomentar la igualtat d'oportunitats entres dones i homes, amb especial dedicació a l'àmbit laboral, per d'afavorir una inserció laboral de qualitat del col·lectiu de dones.
A més, també està implementant diferents mesures que incorporen la perspectiva de gènere i que impulsen la igualtat d'oportunitats entre dones i homes en tots els àmbits i de forma transversal.
Els agents implicats en aquest projecte, que es realitza a tota Catalunya, són la Diputació de Lleida, el SOC (Servei d’Ocupació de Catalunya) i els Serveis Territorials del Departament de Treball de la Generalitat.
Diputació de Lleida© Diputació de Lleida - Accessibilitat - Contacte