Sou a: Inici > Actualitat > Notícies > L’Ajuntament de Tàrrega i el CEEI Lleida posaran en marxa el viver ...

Diumenge, 13 de novembre de 2011

L’Ajuntament de Tàrrega i el CEEI Lleida posaran en marxa el viver d’empreses del municipi

L’Ajuntament de Tàrrega, en col•laboració amb el CEEILleida, posarà en marxa durant el primer semestre de l’any 2012 el viver d’empreses del municipi a l’antiga fàbrica J. Trepat, la qual s’està transformant en un museu sobre la mecanització del camp. Aquest equipament de dinamització econòmica, que durà per nom Centre d’Iniciatives Empresarials Innovadores de Tàrrega, obrirà portes a l’antic edifici d’oficines del complex, compartint instal•lacions amb l’espai de recepció de visitants del futur museu.

Aquesta compatibilitat d’usos permetrà d’accelerar l’entrada en servei del viver optimitzant la inversió ja realitzada a l’edifici.

El Centre d’Iniciatives Empresarials Innovadores de Tàrrega posarà a disposició dels emprenedors un total de 7 mòduls, que oscil•laran entre 18 i 65 metres quadrats. Tanmateix, també podran fer ús d’espais comuns del museu J. Trepat situats al mateix edifici, com una gran sala polivalent que acollirà reunions, cursos formatius i trobades empresarials.

Tàrrega, 13 de novembre de 2011

Façana de la Diputació de Lleida. Diputació de Lleida