Dimecres, 10 de març de 2010
ÀNGEL VIDAL DESTACA A LA FIRA ITB DE BERLÍN L'OFERTA DE NATURA, TURISME ACTIU I WELLNESS DEL PIRINEU I LES TERRES DE LLEIDA
El Tren dels Llacs i la ruta del Pallars Nostàlgic també es promocionen en aquesta fira de referència a Europa
El director del Patronat de Turisme, Àngel Vidal, ha destacat l'oferta variada i àmplia de natura, turisme actiu i wellness de què el visitant pot gaudir al conjunt de les comarques lleidatanes tot recorrent els paisatges més espectaculars i suggeridors tant del Pirineu com de la plana, en el decurs d'una presentació de l'oferta turística de Lleida que ha tingut lloc aquest matí a la fira ITB de Berlín, organitzada pel Grup Natura i que ha comptat amb l'assistència de turoperadors, mitjans de comunicació i representants de les oficines de turisme d'Espanya a Alemanya.
Àngel Vidal ha fet un repàs dels principals recursos turístics de Lleida centrats en l'oferta de natura, turisme actiu, cultura, gastronomia i wellness. També ha al•ludit a la significació especial que a partir d'ara té per al conjunt de les comarques de Lleida el mercat alemany, amb motiu de l'entrada en funcionament a partir del 2 d'abril dels vols regulars entre l'aeroport de Lleida-Alguaire i el de Frankfurt-Hahn, amb la companyia irlandesa Ryanair. El mercat Alemany representa el tercer país en nombre de visitants estrangers que reben les comarques de Lleida, amb un 8 % del total, per darrera de França i el Benelux.
El director del Patronat de Turisme s'ha referit de manera molt concreta a tota l'oferta relacionada amb el cicloturisme i el senderisme, atès que aquests són productes turístics que per a molts ciutadans europeus formen part de la seva activitat de lleure i mouen un gran nombre d'aficionats. En concret, a Alemanya es calcula que 40 milions d'alemanys practiquen regularment el senderisme, dels quals 600.000 són federats, mentre que el cicloturisme representa el 3,5 % del total de viatges que fan els alemanys.
El Tren dels Llacs i l'oferta turística del Pirineu Nostàlgic també es presenta a la fira ITB de Berlín pe mitjà de l'empresa Pirineu Emoció, que participa en la delegació empresarial que ha organitzat el Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida participa per primera vegada amb un taulell propi a la ITB de Berlín, la fira turística de referència a Europa que se celebra del 10 al 14 de març a la capital d'Alemanya. La presència d'"Ara Lleida" en aquesta mostra internacional es fa conjuntament amb Torisme Val d'Aran, dins de l'estand de l'Agència Catalana de Turisme.
Lleida, 10 de març de 2010
Diputació de Lleida© Diputació de Lleida - Accessibilitat - Contacte