Sou a: Inici > Actualitat > Agenda de la Diputació de Lleida

Dilluns, 1 de setembre de 2014

12:15
Roda de premsa de presentació de FiraTàrrega. Palau Marc. Barcelona

La vicepresidenta segona de la Diputació i alcaldessa de Tàrrega, Rosa Perelló, participarà en l’acte de presentació de FiraTàrrega que s’organitza a la capital de l’Urgell entre els dies 11 i 14 de setembre a Tàrrega. La roda de premsa –que tindrà lloc al Palau Marc, seu de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya-, estarà presidida pel conseller de Cultura de la Generalitat, Ferran Mascarell, i comptarà també amb la intervenció del director artístic de FiraTàrrega, Jordi Duran.

17:00
Roda de premsa per presentar les últimes novetats de FiraTàrrega 2014. Biblioteca Central Comarcal de Tàrrega

La vicepresidenta de l’Institut d'Estudis Ilerdencs, senyora Rosa Pujol assistirà a la roda de premsa per presentar les últimes novetats de FiraTàrrega 2014 juntament amb l’alcaldessa de Tàrrega, Il•lma senyora Rosa Maria Perelló i el director artístic de FiraTàrrega, senyor Jordi Duran; i el gerent de la Fira, senyor Oriol Martí.

(El servei de premsa de la Diputació de Lleida enviarà informació i fotos d’aquest acte)

Façana de la Diputació de Lleida. Diputació de Lleida
Carrer del Carme, 26